kelya Posté(e) le 4 novembre 2009 Signaler Posté(e) le 4 novembre 2009 bonjour, J'ai besoin de votre aide pour corriger mes erreurs car je suis une bulle en anglais, en faite c'est une discussion de 2 personnes, une qui aime les vacances, l'autre non. Tomorrow, I am leaving for a holiday in the Canary Islands. And you when are you leaving you?” Asked Eleanor (Revois la forme interrogative.) “I do not think of leaving, I hate holidays”. Said Edwidge said. (On ne fait pas l'inversion, en anglais, contrairement au français. Corrige les autres fins de phrase.) “Why? The holidays, it is the sun, the bathing, the suntan”. Told Eleanor. (pas d'article devant les noms de choses prises "en général") “The beach, there it is always crowded and it is too much too warm”. Answered Edwidge. “You can always visit monuments or discover the gastronomic specialities”. Asked Eleanor (Est-ce qune demande ?) “Monuments, the boredom and as regards the food, isn’t much diversified, extremely expensive and sometimes uneatable.” Said edwidge. “You can rest, escape the routine, make the féte have a wild time, and meet new persons.” Asked Eleanor (Est-ce qune demande ?) “Not need to leave to rest me. The Last time, when I left for vacancy, it was the horrible, the room of the hotel was noisy and the other boarders weren't nice.” Answered Edwidge. “Come home we will choose our next holidays” said Eleanor “Surement Surely not, I have full plenty of work to be finished, what which is much more interressant interesting for me.” Told Edwidge. “If you change opinion/your mind, call me, I’m 'll be very happy” added Eleanor. Merci beaucoup
E-Bahut yveslouis Posté(e) le 5 novembre 2009 E-Bahut Signaler Posté(e) le 5 novembre 2009 Désolé ! J'ai corrigé sur ton propre message...
kelya Posté(e) le 5 novembre 2009 Auteur Signaler Posté(e) le 5 novembre 2009 merci beaucoup, c'est gentil a toi d'avoir pris le temps de me corriger.
E-Bahut yveslouis Posté(e) le 5 novembre 2009 E-Bahut Signaler Posté(e) le 5 novembre 2009 Merci beaucoup, c'est gentil à toi d'avoir pris le temps de me corriger.
Messages recommandés
Archivé
Ce sujet est désormais archivé et ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.