aurore268 Posté(e) le 25 janvier 2008 Signaler Posté(e) le 25 janvier 2008 bonjour il fuat que je fasse une redaction en anglais sur mes gout d'alimentation ce que j(aime et ce que j'aime pas et mes habitudes d'alimentation et cela de ma famille il faut que je fasse etre 50et 75 et voila mon probleme j en ai fait 14 et je sais plus quoi dire pouvez vous m'aider ? I like eating chips , spaguetti,ham,rice and crakers Ienjoy drinking milk the morning with the cereal. The night , I like drinking coke or watter. I have a sweet tooth, I enjoy eat sweet, chocolate ,apple pie. I eat too many the salz and my mother say always less eating , elle dit qu ec'est pas pour la santé je sais pas le dire I love strawberry, but I never est it because it's not season I dislike spinach ans pizza because it off putting. I eat once a day the yoghurt and fruit My brother loves eat lasagne,spaguetti, pizza because he likes the italian cooks My brother likes eating evrythings exept the oysters and ravioli my mother likes tout sortes de pates merci beaucoup
E-Bahut yveslouis Posté(e) le 25 janvier 2008 E-Bahut Signaler Posté(e) le 25 janvier 2008 Es-tu sûre qu'il te faut entre 50 et 75 lignes ? Cela me semble beaucoup... J'ai apporté quelques corrections à ton texte. <...> = à supprimer MAJUSCULES = à ajouter (...) = remarque bonjour il faut que je fasse une rédaction en anglais sur mes goûts <d'alimentation> ALIMENTAIRES : ce que j'aime et ce que je n'aime pas ; mes habitudes <d'alimentation> ALIMENTAIRES et <cela> CELLES de ma famille il faut que je fasse entre 50 et 75 lignes et voila mon problème j en ai fait 14 et je ne sais plus quoi dire. Pouvez vous m'aider ? I like eating chips, <spaguetti> SPAGHETTI, ham, rice and crakers. I enjoy drinking milk IN the morning with <the> cereal. <The> AT night , I like drinking coke or <watter> WATER. I have a sweet tooth, I enjoy eatING sweetS, chocolate, apple pieS. I eat too <many the salz > MUCH SALT and my mother ALWAYS < sayS always> (place de l'adverbe ?) TELLS ME TO EAT less OF IT <eating>. <, elle dit qu ec'est pas pour la santé je sais pas le dire> SHE SAYS IT'S BAD FOR MY HEALTH. I love strawberry, but I never <est> EAT <it> ANY IN WINTER because it's <not> OUT OF season. BUT I DO EAT SOME DURING THE SUMMER, ESPECIALLY WITH CREAM. I dislike spinach <ans> AND I NEVER EAT pizza because it'S off-putting AND IT MAKES YOU PUT ON WEIGHT. I eat <once a day> <the> yoghurt and fruit ONCE A DAY. My brother loves eatING <lasagne> LASAGNA, <spaguetti> SPAGHETTI AND pizza because he likes <the> <italian> Italian <cooks> FOOD. My brother likes eating evErythings exept <the> oysters and ravioli. <my> My mother likes <tout sortes de pâtes> ALL SORTS OF PASTA. NOWADAYS, PEOPLE TEND TO EAT FAR TOO MUCH. YOUNGSTERS SPEND QUITE A LOT OF TIME WATCHING T.V OR PLAYING GAMES ON THEIR CONSOLES. THEN THEY DON'T GET ENOUGH EXERCISE AND ARE OVERWEIGHT. THIS MAY HAVE AN EFFECT ON THEIR HEALTH. THAT'S WHY THE GOVERNMENT HAVE DECIDED TO FORCE ADVERTISING EXECUTIVES TO WARN T.V VIEWERS ABOUT THE DANGERS OF HAVING TOO MUCH FOOD. INDEED, EATING TOO MUCH FAT, SUGAR OR SALT IS NOW KNOWN TO BE BAD FOR YOUR HEALTH. QUITE A LOT OF PEOPLE SUFFER FROM HEART PRESSURE, DIABETES OR CHOLESTEROL. THIS MAY LEAD TO HEART OR BRAIN ATTACKS. Etc... merci beaucoup
aurore268 Posté(e) le 26 janvier 2008 Auteur Signaler Posté(e) le 26 janvier 2008 Es-tu sûre qu'il te faut entre 50 et 75 lignes ? Cela me semble beaucoup... J'ai apporté quelques corrections à ton texte. <...> = à supprimer MAJUSCULES = à ajouter (...) = remarq mercii pour votre vous pouvez m'aidez a dire: j aime faire des gateaux , j'eb fais au moin une fois par semaine et mes freres les adores La semaine on MANGE DES hoses simples comme des pattes , des cordons bleus ,des steack ,et les week-end on mange plutot de la raclette , des tartiflette et de la fondu
E-Bahut yveslouis Posté(e) le 26 janvier 2008 E-Bahut Signaler Posté(e) le 26 janvier 2008 Hello! J'aime faire des gateaux. <,j'en> J'en fais au moins une fois par semaine et mes frères les adore<s>. I like making cakes. I make one /some once a week at least. La semaine on MANGE DES Choses simples comme des <pattes> PÂTES , des cordons bleus ,des stea<c>ks ,et les weekendS on mange plutôt de la raclette, <des> DE LA tartiflette et de la fonduE. During the week, we have simple food like pasta, "cordons bleus" and steaks. At the weekends, we'd rather have "raclette", "tartiflette" and "(cheese) fondue" @+
Messages recommandés
Archivé
Ce sujet est désormais archivé et ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.