Aller au contenu

Help Me Stp

timmyka

Messages recommandés

Posté(e)

bonjour , moi j'ai tres du mal avec l'anglais et j'ai des questions a faire pour demin et je voudrais votre aide pour bien commencer:

-what subjects do you like at school?

-what are your hobbies?

-what are you interested in ?

-what do you hate?

-what frightens you?

- what are your ambitions (job,dreams)?

=>WRITE a short essay of 10 lines. Deal with these questions,give arguments to justify your answers and be ready to introduce yourself to the class ORALLY.

Posté(e)
bonjour , moi j'ai tres du mal avec l'anglais et j'ai des questions a faire pour demin et je voudrais votre aide pour bien commencer:

-what subjects do you like at school? "quels matiéres/sujets aimes-tu?"

-what are your hobbies? " "quels sont vos loisirs?"

-what are you interested in ?"quels sont vos intéres?"

-what do you hate?" qu'est-ce que tu déteste/n'aimes pas?"

-what frightens you? " de quoi as-tu peur?"

- what are your ambitions (job,dreams)? "Quelles sont vos ambitions/rêves"

=>WRITE a short essay of 10 lines. Deal with these questions,give arguments to justify your answers and be ready to introduce yourself to the class ORALLY.

• E-Bahut
Posté(e)

Bonjour,

On te demande de faire une dizaine de lignes ayant pour base les questions qui te sont posées.

Par exemple :

Hello! My name is XXX. I like Maths because I am good at it. But I don't like Geography because the teacher is too strict. I like reading and listening to music but I don't like Rock music. I prefer classical music because my mother is a musician and she plays quite well. Etc...

Tu continues avec ce qui t'intéresse, ce que tu détestes, ce qui t'effraie et les ambitions qui sont les tiennes en ce qui concerne ton futur métier et tes rêves.

Bon courage !

@+ :)

Archivé

Ce sujet est désormais archivé et ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.

• Créer...
spam filtering
spam filtering