Aller au contenu

Petite Correction Svp


halimsm

Messages recommandés

Bonjour à tous , je voudrais savoir si il ya des fautes dans ce texte:

Hi xxxxxx

How are you? I hope you are all fine .I’m well, I suppose that you would like to know what I do decide

As ( puisque ) your doggie dog “due due” who like me so much(qui m’aime tellement ), my parents and me decide that I could take care of your little dog because you are invite in your cousin’s wedding next week and you are my friend .My parents accept. I will come to seek next Saturday after school and je le garderais pour le week end

merci d'avance

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Hi xxxxxx

How are you? I hope you are all fine .I’m well, I suppose that you would like to know what I decided

As ( puisque ) your doggie dog “due due” like me so much(qui m’aime tellement ), my parents and me decided that I could take care of your little dog because(moi je mettrai plutot "while") you are in your cousin’s wedding next week and because(je le mettrai la...) you are my friends .My parents accepted. I will come to seek next Saturday after school and (I'll keep it for the week end)je le garderais pour le week end

Voila c'est tout ce que je trouve mais peut etre que je me trompe...enfin tt ceci n'est que mon avis

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Archivé

Ce sujet est désormais archivé et ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.

×
×
  • Créer...
spam filtering
spam filtering