Aller au contenu

Présentation De Soi Même Et Sa Famille . ( Deja Fais Juste A Corriger Svp)


Invité mzelledu45

Messages recommandés

Invité mzelledu45
Posté(e)

Bonsoir , mon travail est déjà fais , je veux juste si possible que vous me corriger Svp , Ne me dites pas va sur traduction car c'est vraiment pas fiable ! Je cherche quelqu'un qui parle bien anglais merci,

Consigne :

Présente toi ( Prénom , age , date de naissance , signe astrologique , physique , ce que tu aime ce que tu n'aime pas , ce que tu préféré , avec qui tu vis , tes qualités et défaut )

Puis présente tes parents ( age , métier , ce qu'il aime et n'aime pas )

Hello, my name is ( Prénom) , I am fifteen years old , I was born on ( Mois , jour in nineteen ninety six ) and I am a Aries ( bélier ) , I was born in Paris,

I am small , I have blue eyes and i have medium size straight hair , ( j'ai repris le vocabulaire que la prof nous a donner )

I love shopping , watching the TV and listen the music , ( dois je marquer listen ou listening?)

I prefer prefer maths TO sports,

My father is fifty three years old , He is a locksmith , He like listen ( ou listening??) to the music , going (ou go???) to the cinema and tinker (ou tinkering ??)( bricoler) , He doesn't like doing the cleaning ,

My mother is fifty four years old , She is a clerk , She like going to the cinema , theatre and concert , She enjoy reading and listen(ing??) to the music, She hates doing nothing ,

I am friendly , genrous ,polite but i am shy ,

I have six brothers but i live with my parents and three brothers,

Posté(e)

Bonjour.

Voilà.

N'oublie pas que après "I like" on met un verbe en ING. Et aussi fais attention à bien mettre le "s" en fin de verbe à la troisième personne du singulier.

Bonsoir , mon travail est déjà fais , je veux juste si possible que vous me corriger Svp , Ne me dites pas va sur traduction car c'est vraiment pas fiable ! Je cherche quelqu'un qui parle bien anglais merci,

Consigne :

Présente toi ( Prénom , age , date de naissance , signe astrologique , physique , ce que tu aime ce que tu n'aime pas , ce que tu préféré , avec qui tu vis , tes qualités et défaut )

Puis présente tes parents ( age , métier , ce qu'il aime et n'aime pas )

Hello, my name is ( Prénom) , I am fifteen years old , I was born on ( Mois , jour in nineteen ninety six ) and I am a Aries ( bélier ) in Paris.

I am small , I have blue eyes and I have medium size straight hair , ( j'ai repris le vocabulaire que la prof nous a donner )

I love shopping , watching TV and listening to music.

I prefer maths TO sports,

My father is fifty three years old , He is a locksmith , He likes listening to music , going to the cinema and tinkering , He doesn't like doing the cleaning ,

My mother is fifty four years old , She is a clerk , She likes going to the cinema, theatre and concerts, She enjoys reading and listening to music and hates doing nothing ,

I am friendly , generous ,polite but I am shy ,

I have six brothers but I live with my parents and only three brothers,

Archivé

Ce sujet est désormais archivé et ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.

×
×
  • Créer...
spam filtering
spam filtering