Aller au contenu

Est-Ce Que Vous Pouvez M'aider Svp C Urgent

miiss69

Messages recommandés

Posté(e)

Salut. J'ai un sujet en anglais je l'ai fais mon sujet c'est d'écrire mes ''resolution about school '' mais je sais pas si la traduction en anglais veut dire quelque chose est-ce que vous pouvez m'aider svppppppppppppp

Voici mon texte en anglais : My new resolutions about their school : I would like have my diploma this year that called is Brevet in french . I want to improve marks in school. Be arranged that is to say forward in my duty, revise often my lesson.

Est-ce que sa veut dire quelque chose.

Posté(e)

Bonjour,

Salut. J'ai un sujet en anglais je l'ai fais mon sujet c'est d'écrire mes ''resolution about school '' mais je sais pas si la traduction en anglais veut dire quelque chose est-ce que vous pouvez m'aider svppppppppppppp

Voici mon texte en anglais : My new resolutions about their school : I would like to have my diploma this year. This diploma is called "Brevet" in french (il faut que tu mettes une majuscule à French).. I want to improve my marks in (at) school. Be arranged that is to say forward in my duty (si tu veux dire que tu veux être organisée dans tes devoirs, tu dois dire : Be organized in my homework) and revise often my lesson.

Est-ce que sa veut dire quelque chose.

Posté(e)

Merci bcp naya c'est super gentille.

Et est-ce que vous pouvez me corriger mon deuxième texte svpppp

My relationship with my family are helping my mother that is to say make my bed and my room. The help for household chores. Listen to my parents and spend more time with my family.

And the relationship with friends is to help, to be listening to them in case of problems, go out with them and not to dispute with my friends.

Concerning my personal development I have to be less likely to have a little more confidence in myself, be less shy

Posté(e)

Je ne comprends pas ton texte. Relationship=relation. Le fait que tu aides ta mère n'a pas de rapport avec la relation. Que voulais-tu dire ?

Posté(e)

Merci bcp naya c'est super gentille.

Et est-ce que vous pouvez me corriger mon deuxième texte svpppp

My relationship with my family are I helping my mother that is to say by making my bed and my room. The I help her for the household chores. I listen to my parents and spend more time with my family.

And the relationship with friends is to help (And I'm also there to help my friends = Et je suis aussi là pour aider mes amis), to be listening to them in case of problems, go out with them and not to dispute with my friends. (we never quarrel = on ne se dispute jamais)

Concerning my personal development, I have to have be less likely to have a little more confidence in myself more confidence in me and be less shy

Posté(e)

Merciii beaucoup naya. J'aime beaucoup votre maniere de corriger (le code couleur sa m'aide a reperer mes fautes. Jaime bien aussi le faite que vous mettiez d'autre proposition entre parentehese et qu'a coté vous m'y traduisé pr que je comprenne)

MErciiii beaucoup ^^

Archivé

Ce sujet est désormais archivé et ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.

• Créer...
spam filtering
spam filtering