Justine:) Posté(e) le 8 novembre 2010 Signaler Posté(e) le 8 novembre 2010 Bonsoir j'ai vraiment besoin d'aide pour ecrire un poeme en anglais niveau seconde Le sujet est le suivant : Write a poem describingbderek drew's point of view. He is making fun of his schoolmate and asks him to leave him alone c'est suite a l'etude du poeme: please Mrs butler qu'il ya eu cet exercice Je dois rendr ce travail pour demain et je n'ai vraiment pas d'idées et je ne suis pas très forte , merci d'avance. Le poeme étudié en classe est le suivant : Please Mrs Butler This boy Derek Drew Keeps copying my work, Miss. What shall I do? Go and sit in the hall, dear. Go and sit in the sink. Take your books on the roof, my lamb. Do whatever you think. Please Mrs Butler This boy Derek Drew Keeps taking my rubber, Miss. What shall I do? Keep it in your hand, dear. Hide it up your vest. Swallow it if you like, love. Do what you think best. Please Mrs Butler This boy Derek Drew Keeps calling me rude names, Miss. What shall I do? Lock yourself in the cupboard, dear. Run away to sea. Do whatever you can, my flower. But don't ask me!
Messages recommandés
Archivé
Ce sujet est désormais archivé et ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.