rapsa Posté(e) le 11 mai 2009 Signaler Posté(e) le 11 mai 2009 bonjour j'ai un exercice en anglais a faire je l'ai fait mais je ne suis pas sur pouvez vous me le corriger svp. voici la consigne: Kim,an American girl,asks you questions. Transform her questions into indirect speech.(use 2 different verbs to introduce her questions) 1)Where can I buy stamps? 2)How much does it cost to send a postcard to the states? 3)What's the French shower? 4)Do you use a knife to cut bread? 5)Where did your sister get her pink T-shirt? voici mes réponses: 1) I'd like to know where can I bought stamps. 2) I'd like to know how much does it cost to sent a postcard to the states. 3) I'd like to know what's the French shower. 4) I'd like to know do you use a knife to cut bread. 5) I'd like to know where did your sister got her pink T-shirt. MERCI
E-Bahut yveslouis Posté(e) le 11 mai 2009 E-Bahut Signaler Posté(e) le 11 mai 2009 Hello, Rapsa. J'ai déjà vu cet exercice plusieurs fois. Les réponses ne t'ont-elles pas satisfait(e) ? Regarde donc à la date du 6 mai !
Messages recommandés
Archivé
Ce sujet est désormais archivé et ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.