szoldiers Posté(e) le 18 janvier 2009 Signaler Posté(e) le 18 janvier 2009 Bonjour j'aimerai avoir votre aide pour corriger mon expression d'anglais Normalement ce texte doit être au passé et présent pour la présentation ( si ce n'est pas le cas pouvez vous me corriger ) Il raconte l'histoire d'une tribu indienne les cherokee pendant un de leur périple . Hello my name is small earth , I'm 16. Ihad a big family , but a day soldiers are to arrived , it was on may 1838. They had us to leave or the we were die.Then i left with my grandparents ; my parents and my brother. Iwas sad to leave my house . All my tribes suffered along the journey . My grand parent are died i was very sad . Arrival in oklahoma more half the tribe has died i was I been angered but also slaughtered . In homage cherokee dead We have name this road a treal of tears !!! Merci beaucoup !
E-Bahut Jean B Posté(e) le 18 janvier 2009 E-Bahut Signaler Posté(e) le 18 janvier 2009 Bonjour[/color], Bonjour, J'aimerais avoir votre aide pour corriger mon expression d'anglais. Normalement, ce texte doit être au passé et présent pour la présentation. ( si ce n'est pas le cas pouvez vous me corriger ) Il raconte l'histoire d'une tribu indienne les Cherokee pendant un de leur périple. lor] Hello my name is Small Earth, I'm 16. I had a big family, but one day soldiers came along. It was on May 1838. They made us <to> leave or <the> we would die.Then I left with my grandparents, my parents and my brother. I was sad to leave my house. All my tribes suffered along the journey. My grandparents <are> died, so I was very sad. <Arrival in> When we reached Oklahoma, more than half the tribe's people had died. I <was I been angered> got very angry <but also slaughtered> at seeing so many deaths. In homage to the dead Cherokees <dead> we have named this road <a> The trail of Tears! Merci beaucoup !
szoldiers Posté(e) le 18 janvier 2009 Auteur Signaler Posté(e) le 18 janvier 2009 Merci Beaucoup ! C'était ma première rédaction en anglais je tiendrai compte de tes conseils pour les autres à venir !
Messages recommandés
Archivé
Ce sujet est désormais archivé et ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.