Aller au contenu

[dm Anglais] E-mail Correct ?

Zelda32

Messages recommandés

• E-Bahut
Posté(e)

Bonjour,

Si tu renvoies ton texte sous Word, je veux bien y jeter un oeil ou même les deux...

Tel quel en effet, il m'est impossible d'y entrer même en l'ouvrant dans une autre fenêtre. L'informatique et moi...disons que ce n'est pas le grand amour ! :rolleyes:

A te lire, normalement.

Posté(e)
Bonjour,

Si tu renvoies ton texte sous Word, je veux bien y jeter un oeil ou même les deux...

Tel quel en effet, il m'est impossible d'y entrer même en l'ouvrant dans une autre fenêtre. L'informatique et moi...disons que ce n'est pas le grand amour ! :rolleyes:

A te lire, normalement.

• E-Bahut
Posté(e)

Bonsoir,

Effectivement, pour moi c'est plus simple ainsi.

Hello Steve,

I think you know why I'm writing <for> you. I don't want <that> you to worry needlessly... I <draw> call your attention to the fact that your dirty woman and your brat are well-fed and are comfortably housed, at the moment. I only want <only that> you to <undergo> suffer what I <underwent> suffered. I remind you of the facts: on July 3rd, 1990, death of Stan Kins, executed on the electric chair. Yes, I lost a brother! Because of you, <by> of your influence on the media and the justice. Stan didn't leave because of his murder, he left because he killed the wife of a journalist!

Your family will undergo my moods and my wish. I am not sure to keep them in good condition for a long time. This e-mail is not intended to hold you to ransom because I have nothing to ask you. Finally, maybe a small million pounds would accelerate the <liberation> release process of your relatives...

Up to you. I hope that this e-mail will <arrive at destination> reach you... My greetings.

NB Want se construit avec une proposition infinitive.

Ex Je veux que tu viennes ce soir. I want you to come tonight.

Archivé

Ce sujet est désormais archivé et ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.

• Créer...
spam filtering
spam filtering