Aller au contenu

Rediger Une Lettre Sur New York

dragoncoyote

Messages recommandés

Posté(e)

Bonjour, je dois faire une lettre pour demain

Anglais / seconde:

exercice: faire une lettre sur new york 250 mots

(phrase faciles a comprendre) + vocabulaire enrichi

Merci d'avance

Dear marc,

I am very happy and exciting to write for you. Today, i visited museums. Tommorow, I would to go to MOMA(museum of modern art).

I have visited satue of liberty and empire state building. New york, is biggest city.

I am in hotel, next to the statue of liberty. Every evening, i see the statue of liberty.

I am very fond of hot dog and crazy about of ice cream. I hate hambuger because it is fat.

There are many skyscrapers. The most famouse skycrapers is empire state building.

I went to central parc where i playing football with friend

it 's midnight but there are many car. new york is really the city does never sleep.

I hope you will come.

• E-Bahut
Posté(e)

Bonsoir,

Vu les dégâts, je te balise en rouge tout ce que tu dois corriger et te donne les explications pour les faire.

Ceci étant dit, l'outil statistiques de Word ne compte que 124 mots. Tu es donc encore un peu loin du compte.

Bonjour, je dois faire une lettre pour demain

Posté(e)

enfaite je suis trompé d'exercice

Consigne :

Après choisi la ville que vous préférez aide vous des conseils ci dessous pour écrire une lettre de 250 a 300 mots a la famille chez laquelle vous séjournerez.

Dans votre lettre, vous aborderez probablement certains des points suivants. Choisissez lesquelles et dans quel ordre.

Bien sur vous pouvez en ajoutez d'autres

1. remerciement a la famille pour leur accueil

2. Présentation personelle: nom âge, famille parents feres et soeur ect lieu ou vous vivez études gouts activetés loisir...

3. Réaction aux photos envoyées par la famille

4. Intérêt pour la ville et le pays choisi

5. Gout pour les activités proposé dans la ville

7. intérêt de ce type de séjour

utilisez un niveau de langue riche : vous écrivez a une famille d'accueil que vous connaissez pas

Ps : j'ai choisi new york

Posté(e)

I am *******, I am ** years old. I am origin ******. I live in ******precisely . I chose this journey, beacause I want to perfect my English and I want to discover American culture. I decided to live in a host family because I think that is the best way if I want to practise my English.

I finished middle school study in 2009-2010. Now I am in high school .

In my free time, I like surfing on internet, to discuss with my friends around a glass, to read books, to play football, badminton or to watch some film.

I like new york city becauce it's so biggest and largest. There are many museums and skyscrapers. I would to see statue of liberty.

My friend told me that I am so perfectionist, I always want what I make be perfect. I invest in the objectives a lot that I settled (je voulais dire par la que je m'investis beacoup dans ce que je fais). I am helpful, I like help some people who need me. However I like that my friends give me reason even when I have no reason.

. Here is in about words how I shall be described. new york is really the city does never sleep ?

je sais pas quoi écrire apres ?

• E-Bahut
Posté(e)

Bonsoir,

Étant donné que ton texte reproduit des fautes déjà signalées, je vais juste te les baliser en rouge.

À toi d'en comprendre la nature et de les corriger.

Les x-x signalent une omission.

Je ne te donne qu'une seule correction directe.

I am *******, I am ** years old. I am origin ******. I live in ******precisely. I chose this journey beacause I want to perfect my English and I want to discover x-x American culture. I decided to live in a host family because I think that x-x is the best way if I want to practise my English.

I finished middle school study in 2009-2010. Now I am in high school.

In my free time, I like surfing on x-x internet, to discuss with my friends around a glass, to read books, to play football, badminton or to watch some film.

I like new york city becauce it's so biggest and largest. There are many museums and skyscrapers. I would x-x to see x-x statue of liberty.

My friend told me that I am so perfectionist, I always want what I make x-x be perfect. I invest in put a lot of effort into achieving my objectives. a lot that I settled (je voulais dire par la que je m'investis beacoup dans ce que je fais). I am helpful, I like x-x help some people who need me. However I like that my friends give me reason even when I have no reason.

Here is in about words how I shall be described. new york is really the city x-x does never sleep?

Je ne sais pas quoi écrire après ?

Archivé

Ce sujet est désormais archivé et ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.

• Créer...
spam filtering
spam filtering