Aller au contenu

Correction de fautes de mon DM avant lundi 23 janvier SVP.

lauraak

Messages recommandés

Posté(e)

Bonjour :)

Pour lundi , je dois faire un devoir maison d'anglais :

choisir l'une des deux images et inventer un résumé ( en faite on écrit un résumé d'une quatrième de couverture comme dans un livre ) .

L'image que j'ai choisis est un homme qui creuse dans la terre , a coté il y a sa voiture et sa se passe la nuit .

Je vous demande de corriger mes fautes s'il vous plait :) .

John Tucker is a beautiful and intteligent man , but attention you can't judge someone by appearence because this man , is a very dangerous .After a long frequentation with Rachelle ,but unfortunately , Rachelle's happiness didn't last long because he killed her during a night in an unknown location . But what will he do the corpse ? He wanted to bury him . He begins to dig the earth , but suddenly he heard a strange noise .But what was this noise ? How this will happen ?

It was the night where everything changed !

Merci d'avance .

Cordialement .

• E-Bahut
Posté(e)

Bonjour,

Bonjour smile.png

Choisir l'une des deux images et inventer un résumé ( en faite on écrit un résumé d'une quatrième de couverture comme dans un livre ) .

L'image que j'ai choisie est un homme qui creuse dans la terre, a à côté il y a sa voiture et ça se passe la nuit.

Je vous demande de corriger mes fautes s'il vous plait smile.png .

John Tucker is a beautiful handsome and intelligent man, but attention careful! you can't judge someone by from appearance because this man is a very dangerous. After a long frequentation he had been / seeing / going around with / Rachelle for a long time, but unfortunately , Rachelle's her happiness didn't last long because he killed her during a night in an unknown place/location. But what will did he do with the corpse? He wanted to bury him it. He begins started/began to dig the earth ground but suddenly he suddenly heard a strange noise. But what was this noise? How What this will was going to happen?

It was the night where when everything changed!

Merci d'avance .

Cordialement.

Posté(e)

Bonjour,

Bonjour smile.png

choisir l'une des deux images et inventer un résumé ( en faite on écrit un résumé d'une quatrième de couverture comme dans un livre ) .

L'image que j'ai choisis est un homme qui creuse dans la terre , a coté il y a sa voiture et sa se passe la nuit .

Je vous demande de corriger mes fautes s'il vous plait smile.png .

John Tucker is a beautiful and intteligent man , but attention you can't judge someone by appearence (appearance) because this man , is a very dangerous .After a long frequentation (frequented for a long time rachelle) with Rachelle ,but unfortunately , Rachelle's (her) happiness didn't last long because he killed her during a night in an unknown location . But what will he do the corpse ? He wanted to bury him . He begins (began. Le présent de narration, contrairement au français, n'existe pas en anglais) to dig the earth , but suddenly he heard a strange noise .But what was this noise ? How this will happen (je ne saisis pas trop ce que tu veux dire par là. Si tu veux dire "Qu'est-ce qu'il va se passer, tu devrais dire What is going to take place) ?

It was the night where everything changed !

Merci d'avance .

Cordialement .

Archivé

Ce sujet est désormais archivé et ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.

• Créer...
spam filtering
spam filtering