Fiona766 Posté(e) le 9 novembre 2013 Signaler Posté(e) le 9 novembre 2013 Bonjour, C'est Stan, J'ai un changement de professeur. Cette nouvelle professeur nous demande de faire une interview de Miley Cyrus en jouant sur l'humour. Miley Cyrus veut casser son image et casse des murs dans son dernier clip. Je n'ai pas vu le clip. Je n'ai pas eu le choix de la personne à interviewer, dommage, je n'écoute pas cette chanteuse. Je le lirai à l'oral avec un camarade qui cherchera les clips et les montrera. Voilà mon travail: Presenter: She was one of the most famous pop stars on the planet, her new CD is called "Bankers". Please welcome Miley Cyrus, Applaud her. Hello Miley How are you? MC: I'm very well thank you. I've just performed a concert in New York. The audience was great. P: Are you surprised by all the attention that is going on right now surrounding you? The paparazzi always harass you. Let's look at one of your videos! (Je montrerai une vidéo lorsqu'elle chantait pour Disney) P: You seem quiet on this video. Now let's see the following video (Je montrerai la seconde) MC: I prefer to see this previous video. P: You were a perfect little girl, why have you becomed a provocative young woman? MC: It was necessary to break this image. I gave myself a makeover. I like my video where I'm uncovered. P: Everybody saw you destroying walls on this video and having a soft gesture with your hammer. Show us how did you do that? MC: You want to create buzz, don't you? You know, I enjoy rennovation works. P: Thank for your your time. You have a great career ahead of you. MC: You're welcome. Good bye. Merci pour votre correction et bon weekend à vous. Stan.
E-Bahut Jean B Posté(e) le 9 novembre 2013 E-Bahut Signaler Posté(e) le 9 novembre 2013 Bonjour, Stan. Presenter: She was is one of the most famous pop stars on the planet, her new CD is called "Bankers".<Pourquoi le passé ? Elle n'est pas morte que je sache. Please welcome Miley Cyrus, applaud her.<Tu n'écris pas en allemand, donc pas de majuscule en cours de phrase sauf, bien sûr, si c'est un nom propre. Hello Miley, how are you?<Idem MC: I'm very well thank you. I've just performed a concert in New York. The audience was great. P: Are you surprised by all the attention that is going on right now surrounding you you're being given right now? The paparazzi always harass you.<Pas de déterminant devant un nom employé dans la généralité. Autre formulation, plus idiomatique : Paparazzi keep on harassing you. Les paparazzi n'arrêtent pas de vous harceler. Let's look at one of your videos! (Je montrerai une vidéo lorsqu'elle chantait pour Disney) P: You seem quiet on this video. Now let's see the following video (Je montrerai la seconde) MC: I prefer to see this previous video. P: You were a perfect little girl, why have you becomed a provocative young woman?<Composé de come, become est également irrégulier. Révise-les, il faut le connaître tous par coeur car ce sont les verbes dits "forts" en anglais. MC: It was necessary to break this image. I gave myself a makeover. I like my video where I'm uncovered. P: Everybody saw you destroying walls on this video and having a soft gesture with your hammer. Show us how you did you do that?.<Attention, ce n'est pas une question, c'est une tournure déclarative. L'ordre des mots doit donc être : sujet + verbe. MC: You want to create a buzz, don't you? You know, I enjoy renovation works. P: Thank for your your time. You have a great career lies ahead of for you. MC: You're welcome. Good bye. It's a pretty good job! Have a nice weekend too.
Fiona766 Posté(e) le 9 novembre 2013 Auteur Signaler Posté(e) le 9 novembre 2013 Thank you very much for helping me Mr JRB, Have a nice weekend, Stan.
Messages recommandés
Archivé
Ce sujet est désormais archivé et ne peut plus recevoir de nouvelles réponses.